ارایه جدیدترین و با کیفیت ترین نسخه های کتاب های صوتی فارسی و انگلیسی و سایر محصولات

کتاب صوتی کنترل ذهن (تکنیک‌های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی)


کتاب صوتی کنترل ذهن (تکنیک‌های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی)

«کنترل ذهن (تکنیک‌های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی)» نوشته خوزه سیلوا (-۱۹۱۴)، فراروان‌شناس و مبدع روش معالجه سیلوا و برت گلدمن است.

چگونگی مهار و کنترل ذهن و شیوه‌های بهره‌برداری از نیروی بی‌کران آن دانش نوپایی است که دیرزمانی از پدیداری آن نمی‌گذرد. خوزه سیلوا یکی از اندیشمندانی است که با ‌آن‌که در هیچ مدرسه و کلاس درسی شرکت نکرده‌است، درس‌های بسیاری درباره دانش کنترل ذهن برای آموختن به ما دارد.

«متد کنترل ذهن سیلوا» امروز در بیش از صد و سی کشور دنیا ـ و از جمله در ایران ـ آموزش داده می‌شود و تاکنون میلیون‌ها تن با بهره‌برداری از این شیوه و کنترل ذهنشان توانسته‌اند به دستاوردهایی بزرگ و چشم‌گیر دست یابند.

بخشی از کتاب که درباره کنترل خشم سخن می گوید:

می‌دانیم که خشم واکنشی منفی همراه با احساس رنجش و دلخوری شدید است؛ بنابراین قطب مخالف خشم واکنشی مثبت همراه با احساس لذت و دلخوشی شدید خواهد بود. اگر بخواهیم از مقیاس دوقطبی کمک بگیریم، خشم در انتهای قطب منفی و لذت در انتهای قطب مثبت این مقیاس قرار خواهد گرفت. میانه این مقیاس نیز منطقه‌ خنثی خواهد بود؛ منطقه‌ای که نه به واکنش مثبت تعلق خواهد داشت و نه به واکنش منفی. اگر درجه به درجه از قطب منفی مقیاس به میانه آن پیش برویم، رفته‌رفته از شدت خشم کاسته خواهد شد و در میانه مقیاس، دیگر اثری از خشم نخواهد بود. با ورود به قطب مثبت، و حرکت به سوی انتهای آن، احساس لذت اندک اندک بیشتر و بیشتر خواهد شد.


مبلغ قابل پرداخت 25,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 445

دیدگاه های کاربران (0)

از اعتماد شما سپاسگذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما