ارایه جدیدترین و با کیفیت ترین نسخه های کتاب های صوتی فارسی و انگلیسی و سایر محصولات

کتاب صوتی روش وارن بافت: استراتژی‌های ثروتمندترین مرد جهان


کتاب صوتی روش وارن بافت: استراتژی‌های ثروتمندترین مرد جهان

کتاب صوتی روش وارن بافت: استراتژی‌های ثروتمندترین مرد جهان (میکرو کتاب)، نوشته رابرت هنگستورم، رازهایی در مورد اینکه چگونه بیشترین سود و بهره‌وری را در کسب‌وکارتان داشته باشید و به موفقیت برسید.

در کتاب صوتی روش وارن بافت: استراتژی‌های ثروتمندترین مرد جهان (The Warren Buffet Way) به صورت تخصصی به روش سرمایه‌گذاری وارن بافت می‌پردازیم و سعی می‌کنیم از دیدگاه او به بازار و کسب و کارها نگاهی بیندازیم تا بتوانیم بفهمیم او چطور سهام‌های خود را برای خرید انتخاب می‌کند.

وارن بافت به عنوان یکی از افراد بسیار موفق در حوزه سرمایه‌گذاری روش‌هایی را پیش گرفته که با روند کلی دیگر سرمایه‌گذاران بسیار متفاوت است. او از روش‌هایی بین محتاط بودن و سودآوری بالا استفاده می‌کند و راز موفقیت خود را چنین بینشی می‌بیند. او یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران بازار سهام در 30 سال اخیر است که رویکردش تمرکز روی ارزش کسب و کار و قیمت بازار است. به محض این که بافت، کسب و کاری را می‌یابد، تمامی ابعاد آن را درک می‌کند و با آن کار احساس راحتی دارد.

عمل او مانند یک صاحب کسب و کار است، نه یک سودآور بازار سهام. درباره آن کسب و کار، هر مطلبی که امکانش را داشته باشد، مطالعه می‌کند، در آن زمینه متخصص می‌شود و به جای ابراز مخالفت با مدیریت کسب و کارها با آن‌ها همکاری می‌کند. حقیقت این است که در اغلب موارد، او اولین اقدام را برای خرید سهام در هر شرکت، به این منظور انجام می‌دهد که با دادن حق رأی به مدیران، برای تصمیم‌گیری در مورد سهام‌شان، به آن‌ها اطمینان دهد که قصد ندارد شرکت را از ارزش‌های اصلیش دور کند.

بافت قهرمان استراتژی سرمایه‌گذاری با ارزش است و به هیچ‌ وجه نوسانات روزمره در قیمت سهام و به طور کلی، تأثیر خلق و خوی اقتصادی یا هر عامل خارجی دیگر را باور ندارد. او همواره دیدگاه بلند مدتی را در پیش می‌گیرد و هرگز از ارزش اساسی یک کسب و کار چشم پوشی نمی‌کند.

رابرت هنگستورم (Robert Hagstrom) از فعالین مشهور حوزه سرمایه‌گذاری و استراتژیست در شرکت سرمایه‌گذاری لگ ماسون است. همچنین او دست به تالیف چندین کتاب در زمینه سرمایه‌گذاری زده است که همگی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند. وی به روش‌های سرمایه‌گذاری وارن بافت علاقمند و در این زمینه بررسی‌های کاملی داشته که معروف‌ترین کتاب او درباره وارن بافت، روش سرمایه‌گذاری وارن بافت است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی روش وارن بافت می‌شنوید:

فقط در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که حاشیه بزرگی بین درآمدها و هزینه‌های ثابت آن‌ها ایجاد شده است. در یک رکوداقتصادی، به احتمال زیاد این شرکت‌ها به دنبال رفع رکود هستند و به این ترتیب قیمت سهام آن‌ها کاهش خواهد یافت. با توجه به این مفهوم، فقط سهام شرکتی را بخرید که قیمت سهام آن پایین‌تر از ارزش واقعیش است و البته دارایی، درآمد، سود سهام و چشم‌انداز قابل قبولی را برای آینده نشان داده‌اند.

گراهام به شدت از رویکرد حاشیه ایمنی، با سرمایه‌گذاری در سهام مشترک شرکت‌های در حال رشد، حمایت کرد. رویکرد او برای سرمایه‌گذاری این بود که وقتی بازار کلی با قیمت پایین تجارت می‌کند یا زمانی که سهام شرکت‌های در حال رشد، پایین‌تر از ارزش واقعیشان معامله می‌شوند، سهام شرکت‌های در حال رشد خریداری شود. اگرچه، از آنجاییکه هدف همه خرید سهام در پایین‌ترین قیمت است و در این رویکرد مزیت رقابتی وجود ندارد، اما گراهام شناسایی سهام با ارزش، صرف نظر از احساسات بازار را، کلیدی برای موفقیت در سرمایه گذاری بازار سهام می‌دانست. باید در نظر داشت که ارزش واقعی، به طور دقیق با قدرت کسب درآمد شرکت و نیز قیمت‌های ثابت سهام مرتبط است. این دارایی‌های سخت به دست‌آمده و واقعی، علاوه بر ارزش درآمدی است که در آینده به واسطه دارایی‌های آن شرکت‌ها تولید خواهدشد.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 537

دیدگاه های کاربران (0)

از اعتماد شما سپاسگذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما