ارایه جدیدترین و با کیفیت ترین نسخه های کتاب های صوتی فارسی و انگلیسی و سایر محصولات

دوره صوتی فن بیان و آموزش نفوذ کلام


دوره صوتی فن بیان و آموزش نفوذ کلام

شما از اینکه در یک جمع بخواهید صحبت کنید، در برابر بیش از 100 نفر بخواهید صحبت کنید و یا به مدیر شرکت بزرگی محصولی ارائه دهید نمی ترسید. با قدرت و اطمینان از قابلیت سخنوری تان میتوانید مخاطب تان را اقناع کنید.

دیگر برایتان مهم نیست با چه کسی صحبت میکنید و یا با چند نفر صحبت میکنید؛ در هر جمعی که باشید میتوانید بدرخشید و احساس راحتی کنید چون فن بیان خوبی دارید و میتوانید جمع را در دست تان بگیرید.

دیگر هیچ راه و چاره ای ندارید، اگر میخواهید بفروشید (مهم نیست چه چیزی، حتی شاید قرار است با کسی که تازه آشنا شدید شخصیت تان را بخواهید ارائه دهید تا مقبول واقع شوید) بدون شک باید حرف بزنید و طرف مقابل تان را ناخودآگاه قانع کنید که به آنچه میگویید عمل کند.

در موسسه خیریه ای کار میکنید که میخواهید در روز جشنواره کمک زیادی برای بچه های سرطانی بدست آورید؟ اگر بلد باشید برای یک جمع سخنرانی کنید خواهید توانست بر آنها تاثیربگذارید و کاری کنید به موسسه شما کمک کنند.

همیشه آنهایی که قدرت سخنوری خوبی دارند و میتوانند با فن بیان قوی دیگران را ترغیب کنند، آنهایی هستند که در هر جمعی رهبر میشوند و جمع به را سمت اهدافی که میخواهند هدایت میکنند. اگر در زندگی چیزهایی که میخواهید بدست آورید، حضور دیگران برایتان مهم است، سخنوری تمام آن چیزی است که لازم دارید.

کافیست فن بیان خوبی داشته باشید تا به راحتی در دیگران نفوذ کنید و بتوانید با آنها دوست شوید، روابط کاری و تجاری بسازید، دوستان بهتری انتخاب کنید و همیشه بتوانید با سخنان تان در دیگران نفوذ کنید.

اگر میخواهید رهبر باشید، باید سخنرانی بلد باشید

مهم ترین دلیل، همین است. رهبران بزرگ، سخنرانان ماهری بودند. اگر شما هم میخواهید رهبر باشید، باید بلد باشید چطور سخنرانی کنید و بر دیگران با سخنان تان تاثیربگذارید.


مبلغ قابل پرداخت 25,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 479

دیدگاه های کاربران (0)

از اعتماد شما سپاسگذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما